قرارگاه وصال2

داغم از تنهایی و بی کسی های این روزا....

قرارگاه وصال2

داغم از تنهایی و بی کسی های این روزا....

درباره بلاگ

من یه دخترم....
یه دختری که شاید خیلیا بهش میگن مغرور...
یه سری ها هم بهش میگن زبون دراز و شیطون...
از این دو دست حرفا میتونم یه چیزی بگم...
آره تنهام...
تنهام و بغضمو پشت یه مشت زبون درازی قایم میکنم....
تنهام و پر از بغض و بی کسیم...
کاش کسی دست تنهاییامو بگیره...
خودم به درک...
کمر آرزوهام بین سجده های تمنام شکسته......

آخرین مطالب
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۹:۱۴

خط خطی


خط خطی میکنم بر صفحه روزگار.....

گاه خودکارم کم می آورد....

بادست خط میکشم.....

دستهایم خسته میشود.....

با فریاد خط میکشم....

صدایم میگیرد....

سکوت میکنم.....

سکوت میکنم و خطی عمیق بر صفحه روزگار به جا میگذارم.......

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۸
مهدیه توحیدی

نظرات  (۶)

بووووووووووووووووووووووووووم ترکوندی با وبت
پاسخ:

نظر لطفتونه دوست عزیز....

ممنون از حظورت

۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۹:۳۰ مَردی به رنگ زمستان
سلام

از نوشته تون به سکوت فکر کردم و به این رسیدم که :
وقتی یاد بگیری به اندازه ی شعور آدمها باهاشون حرف بزنی ، تمام عمرت رو ساکت می مونی :)

عالی بود
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۹:۴۲ علیرضا علی اکبری
سلام
فرهیختگی  از وبلاگتون میباره...
با مطلبی فوق فوری به روزم.
از نظراتتون نهایت استفاده رو میبرم.

آماده تبادل لینک هم هستیم اعلام فرمائید.
۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۵ علیرضا علی اکبری
سلام خواهر عزیزم لینک شدید
۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۹:۵۱ علی ناصری
ممنونم که اومدین تو وبلاگم ... نوشته خط خطیتون عالیه و لذت بردم ... اگه افتخار بدین با هم تبادل لینک هم داشته باشیم.
سپاس

خوش نشین بر لب آبی که روان میگذرد

تاکه احساس کنی عمر چنان میگذرد

از صدای گذر آب چنان فهمیدم!
تندتر از آب روان، عمر گران می گذرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی