قرارگاه وصال2

داغم از تنهایی و بی کسی های این روزا....

قرارگاه وصال2

داغم از تنهایی و بی کسی های این روزا....

درباره بلاگ

من یه دخترم....
یه دختری که شاید خیلیا بهش میگن مغرور...
یه سری ها هم بهش میگن زبون دراز و شیطون...
از این دو دست حرفا میتونم یه چیزی بگم...
آره تنهام...
تنهام و بغضمو پشت یه مشت زبون درازی قایم میکنم....
تنهام و پر از بغض و بی کسیم...
کاش کسی دست تنهاییامو بگیره...
خودم به درک...
کمر آرزوهام بین سجده های تمنام شکسته......

آخرین مطالب
۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۹:۲۸

دلتنگ


دلم برای هوای نگاه تو تنگ میشود؛

وقتی که در هوای بی نگاه تو نفس میکشم....

 

دلم برای صدای خش دارت هم تنگ میشود؛

وقتی که صدای بی خش روزگار لحظه های نبودنت را ر ذهنم خش می اندازد.......

 

دلم برای سردی دستهایت هم تنگ میشود؛

وقتی که دستانم بی دستانم گرم میشود.....

 

دلم برای تمام بدی هایت هم تنگ میشود؛

وقتی که بی تو حال من خوب میشود......

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۴
مهدیه توحیدی

نظرات  (۵)

خوبه

وب متفاوت و زیبایی دارین
پاسخ:
مرسی عزیزم..........نظر لطفته
تو کلا همیشه انقد غمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:

من؟؟؟؟؟غم؟؟؟؟؟؟؟؟نه بابا...

من خانوادم آرزوشونه یه دقه ساکت بشینم ی جا آتیش نسوزونم....

انضباط بالا 16 نداشتم تاحالا....

منو غم اصن جور نیستیم بابهم دادا یا آجی........

این ی استعداد خداداییه که اینجوری میتونم بنویسم

خیییییییییییییییلی خوب مینویسی............

پاسخ:
نظرلطفته عزیزم.....بازم سربزن خوشحال میشم
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۳:۴۳ مَردی به رنگ زمستان
همیشه با کسی که نیست خاطره بازی می کنیم
:(
پاسخ:
آخه با اونی که هست داریم نقش بازی میکنیم......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی